Sehrictn ÇAY VEYA HERHANGİ BİŞEY KOYMAYIN.
benim kızımın sol gözü 4 ay boyunca çapaktan gözleri yapılırdı ve hep akardı. Göz damlası pomat kullandık geçmedi. Başka göz doktoruna gittim sadece göz pınarının alt kısmına daire hareketlerle gün içinde aklına geldikçe temiz elle masaj yap dedi. Sadece 3 gün yaptım. Hemen geçti elhamdulillah. Sütünüzü de sıkın arada, ama benim kızımın çapaklarını artırmıştı yağlı olduğu İÇİN süt yapısı.
not:: çay kıyacaktım kaynanam kocama küçükken çay koymuş gözü davul gibi şişmiş doktorda önermedi küçük bebeklere zararlı yapma sakın diye.