Aselyyaade Ek gıda süreci çok zorlu ve çok sabır gerektiren bir durum maalesef. Biz anneler (ben dahil) verdiğimiz her şeyi yemesini ve ağzını açmasını bekliyoruz oysa bebeklerimiz daha hiç pütürlü gıdayla tanışmadılar tepkileri, öğürmeleri bu yüzden yemeyi bilmiyorlar, bir gıdayı sevmiyor demek için belli aralıklarla en az 7-8 kez önüne koymak gerekiyormuş. Yemek istememesi çok normal benim kızımda öyleydi zamanla yavaş yavaş öğreniyor. Hatta kaşık istemiyordu parmağım ile tattırıyordum önemli olan tatması olduğu için, siz de deneyebilirsiniz ☺️