Busramrcn Merhaba anneler benim bebeğim 5.5 aylık ve çok kısa süreli emiyor maksimum 5 dk. Ben yanında uzanarak emziriyorum. Çevremdeki yakınlarım kucağımda emzirmediğim için öyle olduğunu söylüyor. Sizce doğru mu ???
Pamukanne1 Busramrcn 9 aydır hep yatarak emziririm çok nadir kucakta emzirirm bide yani 5 aylk bebek normal artık eskisi gbi uzun emmez keyfi gelince annesi 😅
2prematureannesi Busramrcn kucakta yatarak hiç farketmez hatta sırt üstü uzanır bebeği karnımın üstüne koyar o şekilde de emzirirm üstüne battaniye atarım üşümesin diye bide
ayseyycl Busramrcn bebeğim 5ay 1 günlük bir ayı aşkın süredir beş dakikadan fazla emmiyor. Sadece uykuya geçişlerde süre uzuyor. Çok normal çene kasları kuvvetlendi çabuk doyuyorlar gelişiminde bi sıkıntı yoksa her şey normaldir :)
sarmaliklahana Busramrcn Alakası yok bende yatarak emziriyorum 5.5 aylık kızım. Canı isterse 15 dk emiyor bazen sırf cabınsıkldıgı için emiyor 3 dk sonra kendi kendine konusuyor gülüyor tekrar emiyor 2 cekıyor ayagıyla oynuyor sonra yine 2 cekıyor eliyle oynuyor 🤷😇
tugbahy6 sarmaliklahana 15 dk boyunca nasıl duruyonuz ya 🤣 çok tuhafıma gidiyor hep kızım kısa emdiği için
tugbahy6 Doğduğundan beri kızım 1-2-3 dk emer hiç bilmem 10 dk emdiğini çok kuvvetli çekiyor bu dünyaya yemeye gelmiş (boğa Burcu) koskoca 5 dakika az mı doyar onunla doymasa devam eder ağlar zaten hiç yatarak emzirmedim bu arada kızım da sevmez sıkılır 🤣
sarmaliklahana tugbahy6 uyurken o kadar emiyor bırakana kadar beklıyorum gece 🤷 büyük ihtimal uykuda anlamıyor doyduğunu emzik niyetine yapıyor bende cekmiyorum 🤭 gündüz o kadar emmiyor işte. 5 dk 7 dk falan o da oynaya oynaya 😄
kuzey-21 Busramrcn ben 3 aylıktan beri uzanarak emziriyorum oğlum da öyle rahat emiyor. Kucağım da daha az emer yatarak daha çok emer. Ne alakaymış herkes de de bi çok bilmişlik var 😂