Egemenim64 3 yaşında kızım var aynı.. çok normal hic canını sıkma, arkadaş yok oynayacakları enerjilerini atacakları doğru düzgün alan yok çok normal. Bize de komşumuz geldi onun kızı da 3 yaşında hepi topu 2 saat oturdular ağlama bağırış çağırış o oyuncak benim, bu oyuncak benim ne oturduğumuzda anladık ne vs. Kızlar büyüyene kadar görüşmeyelim dedik en son şakasına 😁 canımıza okudular