merhabalar kizlar kızım iki yaşında baş parmağında sıkıntı oldu acamiyor doktor tetik parmak olmuş ameliyat önerdi yarın başka doktora gostercem acaba kuzucugu bu ameliyatı geçiren varmı nasıl bir süreçten geçtiniz ağrısı çok oldumu ne yapıldı tecrübelerinizi aktarırsaniz sevinirim