Naziferabia 5 buçuk ay oldu doğum yapalı tiroit değerlerim çok düşük. Böyle bişe yaşayan var mı aceba hanımlar? Önceden böyle Bi sıkıntım yoktu. Doktor bebeğin de hormonlarını etkiler dedi. Bilen var mı
Pol34 Naziferabia ömürlük tiroid hastasıyım, dahiliye doktoru dediyse bence bir endokrin doktoruna görünün onların uzmanlığı, tiroidleriniz hızlı çalışıyor doktora sorun ama ilaç başlar muhtemelen değeriniz kaç çıktı
Kirpigiller Naziferabia benim hamilelikte çıktı TSH yüksek çıkıyordu doğumdan sonra biter dediler kalıcı oldu bebeğin 7 aylık ilaca devam ediyorum berbgine de test yaptırdım onda çıkmadı şükür
Naziferabia Pol34 ben başka Bi doktora başka Bi sıkıntım için gitmiştim kan aldı daha sonra kan sonucu çıkınca söyledi. İnan ki bilmiyorum. E nabız dan bakayım neye bakacağım hangi terime
Naziferabia Kirpigiller hmm ben başka Bi sıkıntım başka Bi doktora gitmiştim oda bana abarttı gibime geldi biraz araştırdım. Kesin dahiliye git bebeğini etkiler çok düşük falan dedi kafamı karıştırdı birde bayandı doktor
Pol34 Naziferabia endokrin doktoruna görünün mutlaka ilaç başlar, ihmal etmeyin Allah korusun nodül falan çıkabilir tiroidlerinizde, hızlı çalışıyor baya benimki de 0,001 falan daimi takipte
Kirpigiller Naziferabia ben bebeği çocuk doktoruna götürdum orda kan testi istedim baktılar dahiliyeye de kendim gittim bebekte olması düşük bı ihtimal
Naziferabia Pol34 1 ay önce yine kan vermiştim onda da tsh normal ama t3 ve T4 yine düşük çıkmış böyle
Naziferabia Pol34 onun için gideceğim doktora ozamn teşekkür ederim canm ☺️ peki vücutta Bi belirtisi falan oluyor mu