Benim bebeğimde aynı nerdeyse 10 güne yakın beslemekte zorlandım emmedi 2 dakka emip çığlık çığlığa bıraktı çok zorlandım pes etmedim. Sakinleştirir beslemeye çalıştım bide uykuda emzirmeye çalıştım gündüz hiç uyumuyor neredeyse çok zor oluyor maalesef yeni yeni emmeye devam ediyor