Prettymom Doktoruma yazdım cevap vermedi henüz kızım çok ağladı devamlı bacaklarını çekiyordu. Calpol verdim bir sıkıntı olur mu?
Emine_krr Prettymom Hiç bir sıkıntı olmaz. Hatta benim doktorum günde 3 kere calpol ver dedi aşıdan sonra dedi.
delirmeceler Prettymom 4 martta rotalarını oldu ikizlerim bizimde doktorumuz calpol vermemiz gerektiğini söyledi merak etmeyin bişi olmaz 2.ci dozumuzdu ve bayağı huzursuz oldular sonrasında
DerinTuana Prettymom Agrı kesıcı iyi gelir şimdi ona sorun etmeyin.Ama biraz karnına masajfa yaparsınız cok devam ederse agrısı.Gecmiş olsun
Prettymom DerinTuana Huzurbebek 4ekimannesi Emine_krr delirmeceler ilaç sonrası rahatladı uykuya daldı çok ağladı malesef etki edene kadar çok teşekkür ederim cevaplarınız için ❤