Busra2013 Kızlar seseryan oldum 3 gun oldu ayagıma kan sulandırucu vuruluyor normalmı herkeste yapılıyormu bu ıgne seseryandan sonra hamıellıkte hıc kullanmadım
Ylmz Busra2013 bana da kan sulandırıcı vermişti doktor 2 kutu toplamda 20 adet. Karnımdan yapmıstım ben
canparee Busra2013 hamileler yanı sıra yatan hastaya da hareketi kısıtlı ise pıhtı atmasın diye yapıyorlar belki ondandır kalkıp yürüyebiliyor Musun?
1Melodi Busra2013 banada verdiler fakat ben karnımdan yaptım kan pihtilasmasini önlemek amaçlı veriliyor
Busra2013 VERA19 sormadımkı belkı sureklı yatıyorum sezeryan oldugum ıcın odemler fln var pıhtı olmasın dıemı bılmıom
VERA19 Busra2013 Evet doğru ama o zaman bana neden yapılmadı orada karıştı kafam😅 Neyse teşekkür ederim cevabınız için🙏🏻
canparee Busra2013 aynen o yüzdendir sürekli yatan hastalara çünkü covitten sürekli yatan hastalara kullanıldı bende gebelikte ve sonrasın kullandım ama biliyorum ayrıca da bu sebepten veriliyor 💙
Ylmz Busra2013 bilmiyorum sanırım sezeryan dogumda veriliyor. İlki normal dogumdu benim ikinci bebeğim sorunlu oldugu için sezeryana aldılar. Sezeryan sonrası baska bir arkadasıma da vermişti doktor.