Nehirlerindamlasi dediğiniz günlük rahatlık bezinden ben uzun bir süre kullandım kızımda …Çok memnun kaldım , hiç taşırma felan yapmadı bizde ,incecik bir yapısı var ,çok rahat etttiğini düşünüyorum kızımın …Hafifte vanilya gibi kokusu var,ben çok beğenmiştim