Merhaba. Benim oğlum uyku arkadaşı olarak battaniye edindi 2. Aydan beri koklayarak uyuyor şuan 9.5 aylık 7. Ayından beri ben gündüz ve gece uykularında yatağına bırakıyorum emzik ve battaniyesiyle kendini battaniyeyle oynayarak uykuya dalıyor 10 dk içinde. Gece de aynı şekilde uyutuyorum gece lambasını açıp çıkıyorum eğer yanında kalırsam uyutmak için uykusu dağılıyor ama acaba güvenli bağlanmayı zedeliyor muyum bu açıdan hiç düşünmemiştim ama içime bi kurt düştü 7. Aya kadar hep sallayarak uyutuyordum