Merve_Aslan80 Yaa kızlar sütüm kesilmek üzere çok azaldı bitki çayı içmeye çalışıyorum ama miğdemi bulandırıyor çok içemiyorum bitki çayı dışında en çok ne arttırır acaba daha 2.5 aylık tamamen gider diye korkuyorum
Emine-5894 Merve_Aslan80 merhaba kuru dut alin ve kaynatin sekerli olsun benim sutum azalinca yapip iciyorum hemen dolduruyor bulgir pilavi ve ayran corbasi yapip icin bunlarda sutu cok yapiyor
Atlasbebek3535 Merve_Aslan80 dur kurusu kaynatın incirle beraber cok işe yarıyor. Birde yeşillik. Bunlar dısında bence en önemlisi uyku ve sütünüzün olduguna inanın hormonunuz salgılansın. Doycagına inanın
Bet6766 Merve_Aslan80 canım bende çay çok sevmiyordum aktarda milk tea diye çay var hepsinin karışımı hem aşırı süt arttırdı hemde tadı çok güzel 🌸
Merve_Aslan80 Atlasbebek3535 dut incir ve yeşillği hemen deneyeceğim teşekürler canım🥰❣️ Uyku olmuyor ama ne kendisi uyur ne uyutur 2.ay atağındayız çok zor geçiyor piskolojim bozuldu resmen😟
YusufBarlasinAnnesi Merve_Aslan80 Benim bebeğinde bir gögsümü çok az emiyor, 10 CC ye düştü sütüm canım çok sıkkın, Eds diye birşey var onu sipariş ettim mama ile onu deneyeceğim inş onunla çoğaltacam .
Merve_Aslan80 YusufBarlasinAnnesi İnşallah işe yarar canım yaaa Benim de canım çok sıkkın ya ne yapacağımı şaşırdım 😟
Aysenur348f YusufBarlasinAnnesi eds denemiştim ben ilk etapta yapamadım üzülmüştüm. İlk başta olmazsa üzülmeyin ilk akışı siz sağlayın katater den damla damla gelsin
Merve_Aslan80 Bmaidil12 hem dokununca anlıyorum sert değil boş olduğu belli hem kızım alıyor ağzına bir dakika sürmeden ağlıyor çıkarıyor ağzından tekrar veriyorum çekmeye çalışıyor ama gelmiyor diye bırakıp ağlıyor ayrıca kendim sıkıyorum elimle de gelmiyor önce sıktığım gibi fışkırırdı
YusufBarlasinAnnesi Merve_Aslan80 solgarın B12 hapları var istersen onu dene ama bebeğin emmesi lazım yoksa azalıyor 😞 ben hem onu hemde milk tea diye bir çay var onu kullanıyorum birde kırmızı et yiyince o gün işe yarıyor.
Merve_Aslan80 YusufBarlasinAnnesi Bebeğim çekiyor orda sorun yasmiyoruz ama gelmeyince atıp ağlıyor şu çayı yarın hemen alacam inşallah teşekkür ederim canım 🥰❤️
Glrmila Merve_Aslan80 tahin pekmez. Tahin helvasi bulgur pilavı kuru incir dut komposto ve bol su düzenli olarak tüketmeye çalışın
YusufBarlasinAnnesi Merve_Aslan80 ben şimdi gak dese guk dese sebep aramadan memeyi veriyorum ki iki üç defa da çekse orda bir etkileşim oluyor etkileşim olmazsa gidebilir ayrıca memenin ucunu sende elinle uyar beyine sinyal gitsin süt lazım diye
Aysenur348f Merve_Aslan80 öncelikle sık emzirmek sonra bol su. Uyku. Annenin dinlenmiş olması. İşe yarar mı bilmem ama helva yeşil soğan hoşaf noşaf ne varsa için yiyin.
Merve_Aslan80 Aysenur348f Uykular haram bize 😂 Onun dışındaki tavsiyelerinizi deneyeceğim inşallah teşekkür ederim canım 🥰❤️
Aysenur348f Merve_Aslan80 sert olup olmaması bir kriter değil. Zamanla süt kanalları terbiye oluyormuş o yüzden dolu dolu olmuyor.
YusufBarlasinAnnesi Merve_Aslan80 aynı durumu yaşıyoruz bizim ki de öyle çekiyor gelmiyor ağlıyor kendini geri atıyor ,o kadar morel bozucu bir durum ki neden ben yetemiyorum diye oturup ağlayasım var günlerdir ne yapacağımı şaşırdım . İnş hemen düzelirler ❤️
Merve_Aslan80 Yeniaanne hem dokununca anlıyorum sert değil boş olduğu belli hem kızım alıyor ağzına bir dakika sürmeden ağlıyor çıkarıyor ağzından tekrar veriyorum çekmeye çalışıyor ama gelmiyor diye bırakıp ağlıyor ayrıca kendim sıkıyorum elimle de gelmiyor önce sıktığım gibi fışkırırdı
Aysenur348f Merve_Aslan80 olmaz annesi uyku önemli baba işten gelince uyu en azından bebek uyudukça uyu.