Sedakzly Arkadaşlar bebeklerinize ne kadar süre sonra emzik verdiniz? Verdikten sonra meme reddi yaşadınız mı ?
Bmaidil12 Sedakzly 5 günlüktü emzik verdiğimde tuttu hemen. Şükür şuanda meme reddi yaşamadık 1 ay 1 günlük
ESunar Sedakzly ben meme reddi yaşadıktan sonra verdim sanıyorum ki emzikle döndü şuan emzik kullanıyorum çocuk memeye alıştı şimdide süt azaldı :(
Yanakkizim Sedakzly ilk eve geldiğinde emzik almayan bebek almaz dört çocuğumda aldı gelinceye alistirdim
Yanakkizim Ebrudrgt bebekten bebeğe değişiyor ben hemen verilmesinden yanayım.kafamdan uydurma değil Bebegim yoğun bakımda kaldı orda vermisler alışsın diye eve geldik agzinda
Sifacmn Ben de birkaç tane emzik denedim. Tabi midesi bulanıyordu emziklerden. Nuk markayı hiç tutmadı. Wee baby emziği ise zorla tutuyordu. En son Philips avent aldım. Çok kolay tuttu. Tavsiye ederim. Zorlanıyorsa ısrar etmeyin. Ara ara deneyin
Cgl123 Yanakkizim Benimkinindde yoğun bakımda ağzında iple bağlamışlar aranmasın diye damardan besliyorlardı 4 aylık oldu hala deniyorum almıyor
Yanakkizim Cgl123 aynen canim boynuna bişey bağladılar kuzum ben de bimden almıştım 0.3 aylık kadar güzel ki küçük hemen kapti
Elfvli Sedakzly ayyy benim çocuklarım emzik almıyor ya. Kaç tane denedim ama yokk. Hastaneden çıkarken biberon emzik yok meme reddi yapar demişlerdi.
Cgl123 Yanakkizim Emziğe verdiğim paranın haddi hesabı yok en ucuzundan en pahalısına yok bacım almıyor bebe 😒
Hmyra06 Arsima19 nasıl tutturdunuz ya benim kızım 2 ay 10 günlük 2 aydır deniyorum tutmuyor çığlık atıyor resmen ağzına verince
Y-A-Annesi Sedakzly 40 günluktu beni emzik niyetine kullanıyordu uyutmuyordu annem emzik aldın mı dedi bende evet dedi emziği verdi birden tuttu maşallah hadi yatak dedi😁