Srcnozlm Yarın tam 6 günüm olucak sabah akşam parol içiyorum ama bugün çok agrım yok sadece sırtım agrıyo ama çok degil ilaç içmeye devam etmelimiyim yoksa dayanılmıcak kadar agrım olursa mı içmeliyim yardımcı olurmusunuz lütfen ve birde karantina bitse bile agrınız hala oldu mu
Zeyynep Srcnozlm ben 15 gün önce atlattım parol ilk gün içtim bi daha içmedim içmeyebilirsin öyle bi mecburiyetin yok ki benim iyileşmem 12 günü buldu ilk gün eklem ağrısı sonraki 2 gün hafif boğaz agrısı 3 4 gün burnum aktı sonra koku gitti tam anlamıyla gitmesede hafif alıyordum kokuyu öyle ilaçsız atlattım boğazım ağrıdığında aferin içtim bi tek
Sibellce Srcnozlm merhabalar ,ben covid geçirdiğimde karantina 14 gündü..İlk 2 gün parol içtim sadece ,2 kere …emzirdiğim için çok içmek istememiştim .İkinci günden sonra ağrım geçmişti ,hafif bir sırt ağrım vardı ama dayanılmayacak kadar değildi …
papatya011 Srcnozlm çok agrınız yoksa içmeyin parol da etki etmez bir süre sonra cunku vücut bağışıklık kazanın bende atlattım migrenim var hamileyim bas agrısı yaşadığım günler içtim ama onun dışında vücut için içmedim ona katlandım ama migrenden kaynaklı bas agrım geçmediği için mecburdum
blue5 Srcnozlm ben cok kotu oldugum zaman iciyordum. Ilk 5 gun cok agrim vardi. Sonra hafifliyor ama agrilar gecmiyor hemen.
Stellaa Benim de sizinle aynı ben 4 defa falan içiyorum gün de benim ağır geçiyor ama hatta bi akşam 112yi aradım nefesim daraldı acile gittim
Pamuk_bebegim42 Stellaa Geçmiş olsun benimde 4.gunum bende de nefes darlığı oluyor acilde ne yaptılar hava mi verdiler size
anne-11 Srcnozlm öncelikle gecmıs olsun cok agronız yoksa bende de parol bıle olsa ıcmeyın 2 3 gun yogun bogaz agrısı öksuruk yasadım tam gectı dıyordum soguk dısarı cıktıgım an tekrarladı acaba gene mi korona oldum dıyodun soguk usutmemek tr lazım
Hazalce Srcnozlm ben karantina döneminde 3 tane içtim ağrım yoktu ama karantinadan sonra eklem ağrılarım oldu hala ağrıyor şimdi parol içiyorum hemen ağrılar geçmiyormuş bazılarında o yüzden gece yatarken için bence 1 tane ki gününüz bitiyormuş zaten