Busradoga Kızlar bebeğim 5 aylık olucak inşallah. Hasta olmadım gecikti tekrar hamile olursam ne olur 2 sene olmaması gerek demişti sezaryen oldum. Ben gibi olsn varmı ne gibi zorluk çıkardı????
sademinannesi Busradoga sezeryanda en az 1 sene aralık olması gerekiyor diye biliyorum çünkü rahim kendini toparlıyormuş doktorum öyle demişti
Zeyynep Busradoga düzensizlik oluyor sezeryandan sonra bazen geç bazen erkn gelebiliyor korunmuyormusumuz