Bebegmveben3 Merhaba arkadaşlar kıyaslama yapmak değil asla öncelikle onu belirtmek isterim 3ay 8gunluk sağlık ocağına gttik 5400kilosu 59cm boyu dedi. Kilosu sizce nasıl bu arada 2200ciktik hastaneden
Smy3203856 Bebegmveben3 3 ay 7 günlüğünüz 3 gün önce gittik sağlık ocağına 5900 ve 60 cmdi. Bence sizin gayet iyi biz hastaneden 3300 le cıktık
48316ELIZAN Bebegmveben3 2.865 49 cm dogdu 5 gun icinde 2.645e dustu beslenme problemi vardi 12 gun yogun bakimda kaldi ciktiginda 3 kgdi suan boyu 53cm kilosu 3400 ebe hanim guzel ilerliyor dedi .
Bebegmveben3 Smy3203856 sağlık ocağındaki ebe 6200 gösteriyor tabloda şuan dedi biraz zayıflık var dedi. Biz hastaneden çok zayıf çıktık
Smy3203856 Bebegmveben3 kiloda hastaneden cıkış kilosuna bakılıyor. Siz 2200 cıktıysanız 3 ayda en az 3 kilo almışsınız demek bu da cok iyi ayda en az 500 gr alması yeterli oluyor