1 buçuk yaşında bebeğim nasıl oldu anlamadım kutunun içini açmış iki küçük vida vardı arkamı dönene kadar bir baktım ağzında küçük bi parça vardı sonrasında kutunun içinde vida olmadığını anladım oturduğu yere baktım vidalar yok her yere baktım vidayı bulamadım hastaneye gittik röntgenler temiz çıktı tek kafamı kurcalayan neden vidalar yok o an ayağa da kalkmadı etrafında yok ama sizce yutsa o an belli etmez miydi kendini yada röntgen temiz ya yutmuş olsa kesinlikle çıkardı dimi kızlar rahatlatın beni