Gizem2312 Ben 5 ay 10 günlük iken tattırmaya başlamıştım (doktor bilgisi dahilinde) şuan 7 aylık olmak üzere 2 öğün olacak şekilde veriyorum. Sabah mutlaka kahvaltı ve akşam üzeri meyve püresi, ya da çorba şeklinde. Bir gün meyve bir gün çorba veriyorum. 7,5 aylık olduğunda 3 öğün vereceğim kahvaltı+meyve+çorba şeklinde
Bazen meyve püresini yoğurt ile veriyorum ama dediğim gibi çok fazla yemiyor, küçük çay bardağının yarısı kadar yiyor. Doktorumuz yeterli olduğunu söylüyor, bilemiyorum 🤦🏼♀️
Sanırım annelik ile birlikte “hepsini yesin” perileri de yükleniyor 😂