Merhaba çok soru soruyorum ama çok tecrubesizim kusura bakmayın 35 günlük bebeğim var kalbinde ritm bozuklugu var agır ilaçlar kullanıyor bu arada 16 gğn yogun bakımdaydı 1 haftadır akşam 8 den gece 2 ye kadar gaz problemi vardı hiç uyumuyorum bu saatlerde gündüz uykusu güzeldi bugun de tam tersi pek uyanmak istemiyor uyanınca 5 dakika emiyor süt gelmeyince agladı biberonla verdi uyudu ama 30 cc vermistim sagıp tekrar uykusunda bir 30 cc daha verdim yani bugun sakin olması şekeri düşük diye düşündüm kilosu iyi hatta mama vermeyin denildi.