Comfort, gaz ve kabızlık problemi olan bebekler için kullanılıyor diye duymuştum bilmiyorum ne kadar doğru ama.. optipro olan mamalara karşı bir önyargım oluştu😖🙄 benim kızımda optipro olan mama maalesef kabızlık yaptı ve 3gündür comfort kullanıyoruz gayet memnunuz şimdilik