Merhaba kızlar bebeğimin 9 ay doldu 10 ayındayız ve şu son 1 haftadır inanılmaz derecede bana düştü yani şöyle birlikte oyun oynuyoruz sonra ben iki dakka mutfağa gitmek için ayağa kalkıyorum ve emekliyerek benim peşimden geliyor sürekli benim yanında olmamı istiyor.vc ye bile zor gidiyorum ben yanından ayrılınca endişeleniyor bı ayrılık korkusu yaşıyor sanki 🥺bu aylarda bu durumu yaşayan oldumu ? Umarım kısa sürer bu durum çünkü beni çok zorluyo