Merhabalar arkadaşlar
Bebeğim 4 ay 20 gunluk,
Regl oldum sanırım fazla geliyor
Göğüslerim cok yumuşadı bu beni endişelendiriyor bebeğim doyup doymadığına emin değilim. Az once sağdım sağ göğüs 60 cc zor cıktı.
Sol göğüs 20 cc
Toplamda 80 cc flan sizce bebeğime yeter mi? Cok endiselyim düzelir mi peki?
Hep anne sütüyle ilerledik mama vermedim hic mama vermeli miyim?
Napsam bilemedjm fikirlerinize ihtiyacım var