Merhabalar 2 yaşında bir kızım var bundan 5 gün önce kusma ishal problemi yaşadı sonra ne olduysa bendede aynı durum ama ishal geçti mide bulantısı ve kusma devam ediyor belimdede ağrı var sizce neden böyle geçmesi gerekmiyor muydu başka bişey olabilirmi ? Yoksa normal mi ? Hamileyken de yediğimi çıkartıyordum şimdide öyle acaba diyorum ama bilemiyorumda adette zamanim var 21 22 sinde adetten sonra hemen kalan oldumu böyle belli olur mu ?