SevdaNurumm Arkadaşlar 3 4 yaş icin devlet kreşi oluyor mu? Yarm gün tam gün? Ücret bilgisi olan arkadaş var mı acaba?
SeninAnnenBirMelektiYavrm SevdaNurumm oluyor 5 saat 220 lira. Bu sene koronadan dolayı 4 saate çekildi
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi SevdaNurumm 36 aydan itibaren devlet bünyesinde anasınıfları alıyor. Çevrenizde ki anasiniflarina sorun. :)
SevdaNurumm SeninAnnenBirMelektiYavrm siz de mi gönderiyorsunuz acaba fiyat güncel mi 😊 tabi her okul değişir ama
SeninAnnenBirMelektiYavrm SevdaNurumm evet güncel fiyat 220 ödedim bu ay. Dediğiniz gibi okuldan okula değişebilir belki