QueenMommm Kızlar özür dileyerek söylüyorum ben banyo yapıyorum bikini bölgemi jiletle alıyorum ama tam nasıl anlatsam işte bikini bölgesinde tam çizginin başladığı yerde çıkıyor bu kabuklar başına gelen varmı
JackDaniels QueenMommm Traş köpüğü kullanın ve banyo sonrasında iyi nemlendirin bence kuruluktan ve tahrişten oluyordur
Anneko QueenMommm ağdayı sıcak sürünce kabuklanma olmuştu benimde nemlendirmek gerekiyor ama mutlaka doktorunuza danışın çünkü vajşnanın ph değeri sebebiyle kullanacağınız krem losyon daha da kötü yapabilir.
Alnalprdha QueenMommm şöyle canım kadına özel jiletler kullanmanı öneriyorum Gilette Venüsün kullanıyorum ben bı turuncu planı birde mor olanı var ne zaman başladım onlara o zaman anladım normal jiletle kadına özel olanın farkını ve jiletle alırken ben Dalin suruyorum mesela bacağıma öyle alıyorum
QueenMommm Alnalprdha anladım canım baya pahalıydı o jiletler bide normal jilet gibi dediler diye almadım
Alnalprdha QueenMommm yok canım ben yıllardır jilet kullanıyorum asla aynı degiller normal jilet aşırı tahriş ediyor ki bizim tenimiz daha narin