MeteNaz aaaa yazdıklarınızın bir kısmını birebir yaşadık, 9-10 aylıktı bizimki de aynı şekilde sebepsiz ateş ile başladı. Bir hafta öncesinde normal kan vermiştik değerleri için. Sonra kendi doktoruna randevu bulamadık ve başka hastaneye gittik. Orada da hekim hanım tahlil yapmadan bilemem dedi. Tahlilde bir şey çıkmadı şükür ama, kan alımı çok sıkıntılı oldu. Kıyamam sizinkine de çok geçmiş olsun, bir daha olmasın hiç … Kendi doktoruna götürdük daha sonra, durumunu anlattım adam direkt viral enfeksiyon dedi. Hemen kan alıp test yapmaya bebeği yormaya ne gerek var diye de söylendi diğer hekime. Ha birkaç gün bakarız durumu ağırlaşıyor ona göre bakarız vs demişti.
Buraya sizin doktorunuzun da saç ile ilgili yorumunu yazın olur mu, merak ettim. Sevgiler 💕