Alnalprdha -ArelinAnnesi- Bebelac kabız yaptı sma optiproya bı başladık oğlum çok güzel kakasını da yapıyor gazını da çıkarıyor 🥰
Gmz-34 -ArelinAnnesi- ben kızıma 1 yaşına kadar verdim sma.güzel mama oğluma da aldım herhangi bir sarılık durumunda vermek için.
Irmakprensesinannesi -ArelinAnnesi- güzel mama 2.5 aylıktan beri kullaniyrm şuan 7 ay 5 günlük şuan kziim
Fatosahinibrahim27 Seyda2309 bizdede yapti hipp kullandım sıkıntı olmadı aşırı pahalı die bebelac gold geçtim oda alerji yaptı.suan hangi mamayi kullaniyorsunz
Seyda2309 -ArelinAnnesi- yok sonra baska mamaya gectim o birsey yapmadi sikayetvar .comda baktim sma nin bikac kiside de oyle olmus biraktim sonra . Boyle yanaklari yara gibi kipkirmizi olmustu
-ArelinAnnesi- Alnalprdha bizim de kaka ve gaz Sorunumuz var Malesef ki inşallah bize de iyi gelir ya 😇
hope-full -ArelinAnnesi- Ben de oğluma kullanıyorum gaz yapmaması en güzel özelliği bence mama sonrası gazını alıyorum tabiki ama kesinlikle aptamil ve hipp ten daha güzel 👍🏻
Seyda2309 Fatosahinibrahim27 frisolac . E bebekte var malesef pahali biraz . Sma da falan soya var sanirim ona alerjisi var . Bu mamada yok alerjiside gecti cok sukur
-ArelinAnnesi- Fatosahinibrahim27 Aptamil kullandim gaz yaptı kabız yaptı Sma comfort kullandım bebeğim doymadı hâlâ kabız canım birde Sma nın bu mamasini kullanayım dedim
Momdady2021 -ArelinAnnesi- ben çok memnunum canım gaz yapmıyor biz 6 aydır kullanıyoruz oğlum 9 aylık öneririm ben.
-ArelinAnnesi- Momdady2021 inşallah bizede gaz yapmaz canım ya gaz büyük sorunumuz şimdi bir de kabızlik var 🙄
Seyda2309 Fatosahinibrahim27 Hayir oglum yogun bakimda yatarken bu mamayi veriyorlardi ordan gorupte aldim onu verdiklerinde yoktu birsey yanaklarinda sonra ben sma aldim kizardi yanaklari buna gectim