Ysmndmrl Didem21 o kadar değil ama daha iyi sürekli şişiyor silikonu aldı hemen kağuçukta yeni almıştım şimdi onu atıyor sadece silikon kullanıyoruz
Atlasbebek3535 Didem21 bibs kaucuk kullanıyorum. 8 aylıgız. Silikona gecmeyi denedim 3 aylıkken tutmadı. Kaucuktan devaö edıyoruz
Lynn Didem21 evet çok yakın bi arkadaşım bibs’ten wee’ye geçti. Çocuğu 1 sene bibs emdi ama çok pahalandı bibs diye wee aldı. Çocuk hiç yabancılık çekmedi aynı şekilde emdi
tdZehra Hayır daha sert ama silikonda 0 6 ay 6 18 ay diye beden yok, Benim kafam bulandı öyle olunca bıraktım bibs, tommee tippee ultralight kullanıyorum şimdi
Didem21 Ysmndmrl kauçuk şişince tutuyormuydu emziği benimki tutmuyor silikon la kauçuğun şişmemiş halinin boyutu aynı mı
Zormama 2.ayda bibs kaucuk kullanmaya basladik,her ay yenisini aliyodum. 6.ayda slikon aldim hemen tuttu bir saniye bile tereddut etmedi🙈
Didem21 Zormama kauçuk un ucu büyüyünce tutuyormuydu benimki tutmuyor 1 ay sonra ucu büyüdüğü için mi emzik mi istemyor yoksa anlamadım
Lay Didem21 başlarda garipsedi ağzından kayıp düşüyordu kauçuk gibi kavranmıypr sanırım silikon. Sonra bir kauçuk bir silikon vere vere alıştı
Sevgiapayvuz Bibs kullanıyoduk 6. Ayına kadar ama bibs de en kotu ihtimalle 1.5 ayda değişmem gerekiyordu ucu emdikçe büyüdüğünden dolayı bu wee baby bin yeni çıkan serisini aldım denemek amaçlı hiç problem yaşamadım