1 bucuk yaşinda kızım var pencereleri açmaya basladi cekyatin üzerine cıkıp acıyor bugün farkettim Allah korusun ben arkam dönükken falan acsa düşse 😢 hemen gittim dolap kilidi aldım.Hani cama vidayla takilmayan da yapisitirilanlardan dolap kilidi.Kiraciyiz diger turkusu olmaz.Eve geldik kek yapmıştım borcama cikartıp masanın üzerine koydum lavabonun icindeki bulasıklari yıkıyordum kızım da yanımda bir patırtı koptu bir baktım borcam yerde kekler saçılmış kafasına gelebilirdi ne yapıyorsun kızim yapma dedim biraz kızar gibi hıı seni gidi seni dedim.Bir baktım mutfak masasındaki sandalyeleri devirmeye basladı tamam gel dısarı cıkalım dedim giydirdim parka gittik dönüste markete gittik çamaşır suyu lazimdı onu aldım eve gelince hemen halınin uzerine koydum bidonu bir baktım kızim ellemek istiyor kaldiracaktım neden ellemesine fırsat vermedim diye elindeki oyuncak kamyonu attı bidon patladi halı üstümüz basımız her yer camaşır suyu oldu neden böyle hırçın bu kız normal mi ya ?