16 aylık oğlum var düzeltilmiş 14 aylık. İkeaya gittik ve resmen burnumuzdan getirdi..
Babam sürsün arabamı, annem bir şeye bakmasın, yanımızdan gitmesin, babam sadece benle ilgilensin sürekli böyleydi. bir ürünü bile tartışamadık şunu mu alalım bunu mu alalım diye. Durmayın sürün indirin bindirin bağırıyor çağırıyor konuşmamıza bile izin vermiyor. Resmen çocuğumu tanıyamadım ya 🥲 her gün yeni bir huy mu edincez böyle ? Zaten evde durmuyor dışarda da böyle olacaksa gerçekten imdat yani 🤧😬