A_y_d biberon beş çekişte sadece 1 damla gelıyor benım bebegım 2 ay emmedi sonra emmeye basladı o yüzden böle bı bıberon aldık görümcem aldı hatta kendı kızını hem işe basladıgın için hem emsın hem süt içsin dıyee o zman da emdır e cabalarındayken bi sorun yasamamıstım ama direk denıcem bıraktrcam