1 hafta önce önce göbeginde minik minik kırmızı noktalar cıkmaya basladı bi kaç yerindede kuruluk vardı. Doktorumuz dermovate merhem verdi 3 gün kullanmamız icin. 3 gün sonra hafifledi, bugun baktım ki bacaklarıda böyle olmuş🥺 Nedir bu egzamamı? Atopik cilt mi? Alerji mi? 1 haftadır öğünlerine yeni besinde eklemedim. Leke kalır mı bunlar? Cildi inanılmaz kuru bacakları özellikle. Çok üzüldüm bu görüntüye, basınA gelmis anneler varsa bir desteginizi alırım. Yarın dermotoloğamı götürsem yoksa kendi cocuk doktorumuza mı? 
