Elifinannesiiiiiiiiii yok bu testler Ankara’ya yollanıyor yanlışlık olacağını sanmıyorum anormallik dediği şey olabilir,bazen sürüntüyü yeterli alamıyolar sonuç tam çıkmıyor..10gün önce baktılarsa sorun yoktur belki üşütmüşsünüzdür,yada idrar yolu enfeksiyonu da olabilir yarın aile hekimliğine gidip bir idrar testi yaptırabilirsiniz..bel soğukluğu diye bir hastalık var eşlerden de geçebiliyor belki o tarz bişeydir ağeı ız devam ederse mutlaka tekrar doktora görünün..çok geçmiş olsun