Svcnvebebegi Merhabalar. Bebeğim 19 aylık son zamanlarda kulaklarini kapatıp bana bakıp ihhh falan yapıyor. Cuma günü doktora götüreceğim ama neden yapıyor olabilir acaba merak ediyorum
Merictuna89 Svcnvebebegi aynı şeyi benim oğlumda yapıyor bence tamamen kendilerini keşfetme süreci. Hatta ben doktora sordum diş ağrısı mı acaba diye saçı kulağına gelince rahatsız oluyordur dedi saçını kestirdik yine yaptı ama 3 hafta sonra o hareketi bıraktı. 18 ayı geçince 2 yaş sendromu başlıyor ondan daha neler göreceğiz acaba 😂😂
Gamzeburkan Svcnvebebegi benim kızımda yapıyor 21 aylık iki kulaginida parmaklarıyla kapatıp anneee babaaa veya başka kelimeler söylüyor sanırım değişik geliyor. Bir tür keşif gibi geldi bana. Öyle konuşunca hoşuna gidiyor sadece. Sizinkide öyle yapıyor olabilir.
2cocuk_1anne_ Svcnvebebegi 21 aylık benim kızım da yapıyor o kulağını kapatınca “kızım beni duyuyor musun? Sesim geliyor muu?” diye sesleniyorum hoşuna gidiyor Oyun yapıyor bence kulağını tutup ağlamıyor sa endişe etme
Svcnvebebegi Merictuna89 bende kulağı falan mı acıyor dedim acaba. Ay sagolun içim rahatladı. Biz 2 yaş sendromuna girdik bile.🤦♀️. Bakalım bizi daha neler bekliyor
Svcnvebebegi Gamzeburkan evet kizimda bana bakarak yapıyor. Belki de dediginiz gibi ilgi çekmek için yapıyordur
Lynn Ühühüüüü benim oğlum daha 2 ay 3 günlük. Biz 2 yaşına gelebilecekmiyiz yaa sendrom falan hepsinden çok korkuyorum ama adfssfsffs 8. Hafta atağından sesleniyorum şu an yapışık ikiz gibiyiz iki gündür 🤦🏻♀️