Beyzamerterhan Arkadaşlar oğlumda göz yaşı kanalı tıkanıklığı var operasyon gerekiyor 16 aylık oldu ve 18. aya kadar operasyon olması iyileşme ihtimali için önemli. İzmirde bildiğiniz duyduğunuz iyi göz hastanesi yada doktoru var mı?
uykutulumu35 Beyzamerterhan çiğli de ekol hastanesine bebeğimi normal göz muayenesine götürmüştüm güzel ilgilenmişti doktor ismini hatırlamıyorum. Bu hastaneye çocuğunu getiren çoktu gittiğimde
PrensinAnnesi2021 Beyzamerterhan imkanınız olursa kaskaloglunun kendisine muayene olun. Rica ederim 🌸