Merhaba canım anneler❣️❣️❣️
Oğlum 2.5 yaşında. (30 ay 22 günlük)
Sorum şu: 2 yaş üzeri olan çocuklarınıza tv izletiyor musunuz?
Canı sıkılınca tv aç diyor. Açıyorum ama yalnız kalmıyor ben de yanındayım veya 10 dk yalnız kalır.
Konuşuyor bu arada. Bir sıkıntımız yok şükür.
Oyuncakları ile de oynarız. Her gün 10-12 kitap okuruz. Etkinlik kitaplarından etkinlik yapar. Top, saklambaç,puzzle vs. diye uzayıp gider yani günün belli saatlerinde tv açıyorum daha çok.
Siz izletiyor musunuz? Şuan gelişimi evet olması gerektiği gibi çok şükür. Ama ilerde dikkat eksikliği yapar diye endişeleniyorum yine de.