Anneler bir şey sormak istiyorum. Kızım 2 ay 3 günlük…6 ocakta 3410 gram olarak doğdu bugün kilosu 5400 çıktı. Doktorumuz bugün en geç 3 saatte bir emzir diyor. Ama kızımın 4-5 saat uyuduğu oluyor. Emzirmek istiyorum uyandırmaya çalışıyorum. Altını açıyorum gözlerini filan açıyor ama tekrar uykuya geçiyor. Göğsümü veriyorum emmiyor. Hadi aç kalmasın diye sağdığım sütü biberonla veriyorum yemiyor diliyle itiyor. Yada 10-20 cc zorumla içip uykuya geçiyor. 4-5 saat uzun değil mi aç kalacak düşüncesi beni çok üzüyor 🙏🏻😌 Uykusunu almadan uyandığı zamanda hırçınlaşıyor uyumuyor saatlerce ağlıyor. Kendi kendine uyandığı zaman çok mutlu oluyor ve aktif güzel bir şekilde emiyor. Sizce kendi kendine uyanmasını beklemeli miyim ?