Defneninannesi evi iyice ısıtmanada gerek yok 22-24 derece yeterli bebekler çok sıcağı sevmez rahatsız olurlar. Külotlu çorapta sıkıp kan dolaşımını yavaşlatınca ısıtmanın aksine üşütüyor. Ayağını sıcak tut. Çıtçıtlı body- atlet giydir. Yani iç organları ve ayağı üşümesin yeter. Bide yelek can kurtarıcı çıkar giydir rahat oluyor hep el altında çantada pusette olsun. Ama çok kalın kullanmıyorum ben yine pamuklı yelek alıyorum.