Çocuğum 20 aylık göz teması var komut alması da güzel ismine her seslendiğinde bakar alkış by by yapar yalnız anlamlı kelimesi hiç yok alkisa aişş der ba ba ba der bu kadar ins bı sıkıntı yoktur nörologa götürdüm bı sıkıntı yok temiz çıktı hatta çok şaşırdı bu çocuğun algısı çok kuvvetli hersyei inceliyor nasıl otizm dusundunuz diye bilemiyorum gerçekten konuşmaması beni çok üzüyor etkinlik yaptırıyorum yapabiliyor yaşıtlarıyla oynuyor sosyal gülümsemesi var ortamda huzursuzda değil