Merhaba kızlar kızım 7 aylık,ağız bölgesinde bişey yedikten sonra genellikle mesela yoğurt ıslak mendille siliyorum temizlemek için,kızarıyor ve şu 2 gündür pul pul deri döküntüsü oluyor internette deri döküntüsü için diş diyorlar aşırı huysuzluk uykuya direnme de var,ıslak mendil alerji yapar mı kızarması için diyorum sleepy kullanıyorum doğduğundan beri ama şu 1.5 aydır sleppy zeytinyağlı kullanmaya başlamıştım değiştirip hangi markaya geçeyim ya da düz sleepye mi geçeyim