Keremino 14,5 aylık oğlum hala bırakmadı gece emmeyi ben de bıraktırmaya çok uğraşmadım aslında bir kaç kez su verdim sallayıp uyutmaya çalıştım uyudu ama bir sonrakinde yine emdi gece iki üç kez kalkıyor ama eskiye göre daha normal en azından acıktığı için asla değil çünkü yatmadan önce kocaman tabakları bitiriyor bir saat sonra da uyanıp emebiliyor mesela, tamamen alışkanlık