EsilaGizem 4,.ay atağını hiç yasamadik.ama ,8. Ay atağı bizi vurdu vurdu duvara attı.ikinci ayından beri düzenli uykusu beslenmesi olan kızım .8.ayda çok kötü bir uykusuzluk yaşadı ve yaşattı ne yapsak uyumadi 😅 bir ay sürdü çok şükür geçti hep öyle kalacak sandım . Olacak böyle seyler yapacak bir şey yok alisiyoruz🥰