Kızlar bebeğim sekiz buçuk aylık lansinoh biberon kullanıyorum ilk aldığım başlığın ne olduğunu bilmediğim için bu aya kadar kullandım şimdi orta akışlı uc aldım ama bı sorun var bu güne kadar kuandigum başlıkla biberonu ters verince kendi kendine süt damlıyordu bugün orta akışlı olanı taktm biberonu deneme amaçlı çevirdim hiç süt damlamadi hatta bebeğim içerken sanki zor çekiyor gibi ses geliyor acaba orta akışlı böyle mi yoksa bu uçta sorun mu var 🙄