Hvnannesi gittim zaten onemli degl dedi doktor hemde özel kendi muayehanesi ilana gttm sinra için rahat etmedi devlete gttm biyere carpstr yok dedim carpmadi onemli defl dedi sinra tekrar devlete randevu yine gdcem he bide sağlık ocaginada gtrdm oda anlamadı antibiyotli krem verdi ama ise yaramadi o yuzden iyi bi doktor önerisi olan varsa yazdm…. bn kızımı çok düşünüyorm her anne gibi yinede tesekkurler