Bebeğim 5 aylık 2,5 aylıkken alerjik belirtiler başladı süt ürünlerinen ve kuruyemişlere alerjisi var. O gün bugündür uykular berbat. 20 dakika 30 dakika en fazla 1 saat. Geceleri çok güzel uyuyordu erken uyurdu o düzen de bozuldu. Berbat durumdayım. Alerjik bebek anneleri sizlerde durum nasıl? Uyku eğitimi veren var mı alerjik bebeği olanlar? Her türlü direniyor eller hep yüzünde.