Lulemom ben her yemeğini tek seferlik yapıyorum. Her yaptığımı azıcık yapıp bitirebileceği şekilde pişiriyorum. İçine 1 küp kıyma, kendi yumruğu kadar ve 2 küp ilik suyu koyuyorum.
Çorbasına, yemeğine, pilavına, makarna haşlama suyuna bile koyup çektirerek pişiriyorum makarnasını.
Ben de buz torbası kullanıyorum, çevirince kitlenenlerden ben de almıştım ama ilk bi mutlaka akıyor memnun kalmadım. Ağzını bağlayabileceğim şekilde olan buz torbalarından aldım doldurup bağlıyorum.