Lulemom Annem dediğiniz gibi pet bardaklara koy demişti ben ona koydum yarısına kadar bilmiyorum ağzı açık sorun olur mu bende buz torbası gibi şeyleri denedim de yapamadım. Bir de fikir olsun buzlukların kendi su kabı oluyor ya bazı arkadaşlarım ona da koyuyor onların kapakları da var hem varsa koyup kapatırsınız yemeklerini yaparkende 2 3 küp kırar koyarsınız.