Gokce-92 Kızlar merhaba🌸 3 aylık bir kızım var. Brn gibi 3 aylık bebeği olanlar neler yapıyorsunuz? Gündüz uykularınız nasıl? Akşam kaçta yatırıyorsunuz? Kaç saatte bir emziriyorsunuz ya da besliyorsunuz?
Glsn7581 Gokce-92 gündüz uyutmak çok zor oluyo önceden hiç değilse yarımşar saat uyuyup 4 saati tamamliyoduk şimdi toplasan iki etmiyo canım çok sıkılıyor akşam 9 da yatiyo bugün sancidan. Çok kivrandi 8.30 da uyudu