Omertugra20 Muz kabız yapar derler. İshal ise denebilir.
İkinci ise bana çok garip gelmişti. Ne kadar doğru bilmiyorum, size uygulayın da demiyorum, sadece yeğenim ishal olmuştu. Yengem de gidip hafif şekerli Türk kahvesi yapmıştı. Hatta biz napiyorsun diye sormuştuk. O da ishal e iyi geliyor demişti. 🤯🤯