oglunucoksevenn dün eşim aldı denemek için bebelac gold kullanıyoruz normalde , merak ettim Hipp markasının olunca ,kullandık dünden beri gaz kabızlık olmadı henüz tadına baktım şekerli yani belki bu sorun olabilir ama fiyatı uygun denemek isterseniz , 1 numarayı kullandık bu Arada